25. 5. 2015

[herní zářez] Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Rodina je velký žrout času i energie. Jak mi přibývají děti, dnes už 3, mám na hraní stále méně času.  Mám rozehráno desítky her, ale málo co dohraji do konce. Dlouhá herní doba je můj nepřítel. Pokud mě okolnosti donutí třeba týden nehrát, často se už ke hře nevrátím. A tak se mi dohrání hry stalo zaznamenání hodným svátkem.

Včera jsem dohrál Ghost Recon: Future Soldier. Po velmi dlouhé době. Začal jsem 28. 1. 2014 a dohrál ji 24. 5. 2015, tedy nějakých 15 měsíců. Reálně jsem (podle trofejí) hrál od 28. 1. 2014 do 2. 2. 2014 a od 16. 5. 2015 do 24. 5. 2015. Tedy cca 15 dní celkem. Herní doba je něco přes 22 hodin. Hrál jsem na obtížnost elite a dle statistik trofej za elitní dohrání získalo jen 2,8 % hráčů. Celkem hru dohrálo 25,9 hráčů.

Hra mě bavila i když některé akční pasáže byly tuhé. Zejména ta, kde jsem se ocitl v uzavřeném prostoru továrny a ocitl se ze třech stran pod palbou. Ale i v posledních dvou misích byly úseky, které jsem mnohokrát opakoval.

Žádné komentáře:

Okomentovat