30. 7. 2010

Neseriozní game-shopcz.cz

Tak jsem se stal obětí neseriózního online obchodu game-shopcz.cz (nepřehlédněte to dvojité cz a nepleťe si to s game-shop.cz) resp. jeho mateřského game-shop.sk. Proto všechny varuji před nákupem v tomto obchodě. Chcete vědět víc? Čtěte dál.

V červnu před prázdninami jsem pojal úmysl zakoupit si dvě hry na PS3 a to Red Dead Redemption a limitovanou edici Demon's Soul. Chtěl jsem je koupit najednou za jedno poštovné, takže jsem neměl moc na výběr, protože málokterý obchod měl obě současně. Jedním z nich byl i game-shopcz.cz za vcelku přijatelnou cenu s dostupností 5-9 dní. Proto jsem si tam tyto dvě hry 30.6.2010 objednal. Těšil jsem se na hru, ale dlouho se nic nedělo a pak jsem dostal 14.6.2010 tento mail:

Vazeny zakaznik,
ospravedlnujeme za meskanie Vasej objednavky. Od dodavatela sa nam stratili nejake zasielky a pravdepodobne bola medzi nimi i ta s Vasimi objednanymi hrami.
Cakali sme do dnesneho dna, ale zasielka nedorazili. Mozeme ju pre Vas samozrejme preobjednat - dorucenie by trvalo od dnesneho dna asi 6-9 pracovnych dni.
Mate este stale zaujem o objednavku?

Mrzia nas taketo neocakavane problemy, nestava sa nam to.

S pozdravom
TEAM game-shopcz
www.game-shopcz.cz


Odpověděl jsem, že mě to mrzí, ale ať to objednají znovu. A opět jsem čekal až do dnes, 30.7.2010, kdy přišel tento mail:

Vazeny zakaznik,
chceme sa Vam ospravedlnit za meskanie Vasej objednavky. Ako sme Vas uz predtym informovali, mali sme problemy s dodavatelom (stratena zasielka s mnozstvom hier).
Snazili sme sa teda na zaklade nasej dohody celu Vasu objednavku preobjednat este raz - dnes nam prisli iba tituly Red Dead Redemption (PS3) s listom, ze hra Demons Souls - Black Phantom Edition je uz vypredana - bola to limitovana edicia.
Preto Vas informujeme o tejto skutocnosti ako i ostatnych zakaznikov, ktorych sa tato nemila vec dotyka.

Z Vasej objednavky mame teda na sklade hru Red Dead Redemption (PS3) pripravenu ihned na odoslanie!
Ak mate stale zaujem o objednavku i napriek problemom, ktore ju sprevadzali, dajte nam vediet - mozeme ju ihned expedovat.

Samozrejme, namiesto titulu Demons Souls - Black Phantom Edition (PS3) Vam mozeme ponuknut i inu atraktivnu hru. Skladom aktualne mame:
Army of Two
Singularity
Blur
Resistance 2
Ratchet & Clank: A Crack In Time
Dark Void
Guitar Hero World Tour
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Killzone 2
EyePet
Bioshock Rapture Edition

Kontaktujte nas prosim, ako ste sa rozhodli.

Mzria nas problemy s Vasou objednavkou, nestava sa na to.

S pozdravom
TEAM game-shopcz
www.game-shopcz.cz



Ano, nechali mě měsíc čekat, aby mi potom řekli, že mám smůlu. Nevěřím že ztratili zásilku. Nevěřím, že to nevěděli dávno předem a dozvěděli se to až teď. Měsíc mě tahali za nos. Hádám, že dobře věděli od začátku, že u nich už není, ale řekli si, necháme kořena měsíc čekat, co kdyby se objevila, zatím mu namluvíme nějaké blbosti. Bohužel teď je ta limitovaná edice opravdu vyprodaná a není ani v obchodech, kde před tím byla skladem. Kvůli nepoctivosti, bezohlednosti a chamtivosti game-shopcz.cz jsem přišel o hru, kterou jsem si moc přál a na kterou jsem se těšil.Kdyby rovnou přiznali, že ji nemají, mohl jsem si ji objednat jinde.

Žádné komentáře:

Okomentovat